Дистанційне навчання. Українська література. 6 клас

                        
Любі учні!!!

Під час карантину з 12.03 по 03.04. 2020 р. продовжуємо здобувати знання. Матеріал для самостійного опрацювання:




12.03.2020р
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки". Образи Яви та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя
1. Підібрати матеріал для характеристики улюбленого героя повісті «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка.
2. За пам'яткою на ст. 236 охарактеризуйте Яву або Павлушу (на вибір).

16.03.2020р.
Тема: Розвиток мовлення. Усний переказ епізодів повісті з докладним цитуванням авторського тексту
1. Детально переказутити епізоди повісті.
Випереджувальне завдання:
2. Записати відомості про Я. Стельмаха (основне, с. 178). Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»  Я. Стельмаха.

19.03.2020р.
Тема: Ярослав Стельмах. Короткі відомості про письменника. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість героїв твору
1. Знати зміст повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» 
Я. Стельмаха. На с. 182, 187, 188, 193 дати відповіді на запитання (усно).
2. с.193 д/з (письмово).

30.03.2020р.
Тема: Романтичне в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Поєднання у творі реальних та пригодницьких подій
1. Знати зміст твору. Завдання 9-10 на ст. 193 письмово. 
2. Написати 12 запитань за змістом повісті.
3. Пройти тестування до 03.04.2020р. на освітньому проекті На урок. 
Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join та введіть код 507027
Код дійсний до 03.04.2020р. Успіхів!!!
Випереджувальне завдання:
4. Читати «Таємниче товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»; після кожного розділу дати відповіді на запитання (усно); с. 194-196 (конспект)

02.04.2020р.
Тема:  Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємниче товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Проблеми сміливості й боягузтва у творі
1.  Опрацювати ст. 194-196. Знати зміст твору «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»; 


06.04.2020р.
Тема:  Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині  
1. Знати зміст повісті.
2. Скласти сенкан "Клим Джура".
3. С. 210-211 запитання 3, 8, 9,10 (усно), с. 211 д/з 1 питання (письмово!!!) (охарактеризуй образ Клима користуючись пам'яткою на с. 236).





4. Дати відповідь на запитання 2 с. 210 (письмово).
5. С. 212 - 213, відповідати на запитання (І рівень - усно, ІІ та ІІІ рівні - письмово).

09.04.2020р.
Тема: Контрольна робота. Розлогі відповіді на запитання, тести. (Я і світ. Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська. Пригоди і романтика. В. Нестайко, Я. Стельмах, Л. Воронина)
За планом у нас контрольна робота, та ми з вами проведемо підготовку до контрольної роботи. Перегляньте всі вивчені твори та вірші, пригадайте їхній зміст. 
Пройти тестування за змістом твору «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Лесі Ворониної за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=915671


13.04.2020р.
Тема: Гумористичні твори. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука»  
Сміх – це сонце;
воно проганяє зиму
 з людського обличчя
В. Гюго
Леонід Глібов. Портрет пластиковий. 30х40х0,3 см.: продажа, цена в ...
1. Опрацювання статті підручника, ст. 216-217 (біографія Леоніда Глібова).
2. Бесіда за питаннями:
1. Який буває сміх? (Доброзичливий, злий, жорстокий …)
2. Які ж жанрові різновиди серед комічного можемо виділити, якщо поглянемо на види сміху? (Гумор – усмішка, анекдот, гумореска, байка; сатира – байка)
3. Записати у зошит та вивчити поняття:
Гумор – доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського характеру, недоліків поведінки тощо.
Сатира – гостре висміювання когось або чогось.
Байка – це невеликий алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту.
Алегорія – зображення рис характеру людини за допомогою образів тварин, рослин, явищ природи тощо.
Мораль – повчання, стислий виклад головної думки, яку автор хоче донеси до читача.
Особливості байки:
а) розповідь про подію;
б) невелика кількість дійових осіб;
в) алегорична спрямованість;
г) повчальна спрямованість;
ґ) складається з двох частин: розповідної та повчальної.
4. Для кращого засвоєння матеріалу опрацьовуємо статті підручника, ст. 217-218.
5. Читаємо байку «Щука» Леоніда Глібова та відповідаємо на питання ст. 218-220 (усно), запитання 10 письмово у зошитах.
Аудіокнига. Леонід Глібов «Щука»:


6. Записуємо в зошити:
Аналіз байки Леоніда Глібова «Щука» (визначає кожен учень самостійно)
Тема: 

Основна думка (це і є мораль у байці): 

16.04.2020р.
Тема: "Муха і Бджола". Зневага до накучливих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл"
Завдання:
1. Повторити поняття алегорія, байка, мораль.
2. Прочитати виразно байки с.220-222.
3. Подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=P_KdSgbheSc
4. Усно відповідати на запитання на ст. 221, 222.
5. Заповнити таблицю (письмово).


23.04.2020р. 
Тема:  Розвиток мовлення (письмово). Написання листа одному з героїв байки Л. Глібова із порадоюяка б допомогла йому
Завдання:
Написати лист одному із героїв байки Л. Глібова із порадою, яка б допомогла йому (звернути увагу на проблеми несправедливості, жорстокості, ледарства в байці та сучасному житті та дати пораду, що необхідно робити, за якими принципами жити, щоб у світі панувало добро, щастя, злагода, мир та справедливість).

Правила листування:
1. Дбайте про почерк, охайність в оформленні листа, слідкуйте за мовленнєвим оформленням та грамотністю.
2. Лист починайте зі звертання: Доброго дня. Привіт. Любий друже. Здрастуйте…. (або ж свій варіант звертання)
3. Звертаючись до старших на Ви, пишіть це слово з великої букви.
4. Дотримуйтесь композиції листа: початок, основна частина, кінцівка.
5. Використовуйте слова ввічливості та звертання.
6. Закінчуйте лист побажанням: Усього доброго! Щасти тобі! (або ж свій варіант)

Композиція листа:
Початок: вітання та звертання до того, кому адресовано лист.
Основна частина: зміст листа.
Кінцівка: прощання, підпис (З повагою….. З найкращими побажаннями….), число.
Листи пишемо в робочі зошити, фотографуємо та пересилаємо мені в особисті повідомлення у Viber


27.04.2020р
Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки Р. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці "Добре торгувалось"
Завдання:
1. Читати с. 223-225, 227.
2. У підручнику опрацювати біографію Степана Руданського, дати відповіді на запитання (усно):
- Що вас найбільше приваблює в Руданському як людині?
– Який новий жанр започаткував С. Руданський в літературі?
3. Виписати визначення в зошит: співомовка, гумореска.
4. Дати відповіді на запитання (усно):                                                                           
- Який вид усної народної творчості ліг в основу співомовки "Добре торгувалось"?

- Яка головна думка співомовки?                                                                                                     
30.04.2020р.     
Тема:   "Запорожці у короля".  Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність
Завдання:     
1Читати та аналізувати гумореску «Запорожці у короля», у підручнику опрацювати ст. 227.    
2. Прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=2nMSwEis97Y
3. Усно дати відповіді на запитання:                                                                           
- Яку страву спочатку запропонував козакам польський король?                                      - Яке вбрання було на козаках? Про що це свідчить?
- Як козаки звертаються до короля? Як це їх характеризує?


04,07.05.2020р. 
Тема: Павло Глазовий. Короткі Відомості про письменника. Гумор у творах "Еволюція" і "Найкраща роль". Викривальна спрямованість творів "Заморські гості" та "Похвала"
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за посиланням:
2. Виконати словникову роботу: студія, муштрувати, прем'єра, райрада, мер, Дарниця, шпана.
3. За бажанням, скласти кросворд до творчості Павла Глазового.
4. Висновки: твори П. Глазового короткі та дуже повчальні. Закликають нас бути людяними та вихованими («Еволюція»); цікавитись мистецтвом та правильно оцінювати здібності («Найважча роль»); вивчати і плекати рідну мову («Заморські гості»); не бути підступним та не вірити облесливим словам («Похвала»).

5. Вивчити одну із гуморесок напам'ять (на вибір)!!! Обов'язково! Записати виразне читання гуморески напам'ять на відео та переслати особистим повідомленням у Viber.


Робота з інтернет-ресурсами:

Перевіряємо знання змісту творів.

Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"

Скачки

Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки. Вікторина  

Кросворд 

Тести 

Я. Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"

Флеш-картки:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні посилання