Любі учні!!!
12.03.2020р
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки". Образи Яви та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя
1. Підібрати матеріал для характеристики улюбленого героя повісті «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка.
2. За пам'яткою на ст. 236 охарактеризуйте Яву або Павлушу (на вибір).
2. За пам'яткою на ст. 236 охарактеризуйте Яву або Павлушу (на вибір).
16.03.2020р.
Тема: Розвиток мовлення. Усний переказ епізодів повісті з докладним цитуванням авторського тексту
1. Детально переказутити епізоди повісті.
Випереджувальне завдання:
2. Записати відомості про Я. Стельмаха (основне, с. 178). Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Я. Стельмаха.
Випереджувальне завдання:
2. Записати відомості про Я. Стельмаха (основне, с. 178). Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Я. Стельмаха.
19.03.2020р.
Тема: Ярослав Стельмах. Короткі відомості про письменника. Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість героїв твору
1. Знати зміст повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
Я. Стельмаха. На с. 182, 187, 188, 193 дати відповіді на запитання (усно).
2. с.193 д/з (письмово).
30.03.2020р.
Тема: Романтичне в повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Поєднання у творі реальних та пригодницьких подій
1. Знати зміст твору. Завдання 9-10 на ст. 193 письмово.
2. Написати 12 запитань за змістом повісті.
3. Пройти тестування до 03.04.2020р. на освітньому проекті На урок.
Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join та введіть код 507027
Код дійсний до 03.04.2020р. Успіхів!!!
Випереджувальне завдання:
4. Читати «Таємниче товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»; після кожного розділу дати відповіді на запитання (усно); с. 194-196 (конспект)
02.04.2020р.
Тема: Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємниче товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Проблеми сміливості й боягузтва у творі
1. Опрацювати ст. 194-196. Знати зміст твору «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»;
06.04.2020р.
Тема: Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині
1. Знати зміст повісті.
2. Скласти сенкан "Клим Джура".
3. С. 210-211 запитання 3, 8, 9,10 (усно), с. 211 д/з 1 питання (письмово!!!) (охарактеризуй образ Клима користуючись пам'яткою на с. 236).
4. Дати відповідь на запитання 2 с. 210 (письмово).
5. С. 212 - 213, відповідати на запитання (І рівень - усно, ІІ та ІІІ рівні - письмово).
09.04.2020р.
Тема: Контрольна робота. Розлогі відповіді на запитання, тести. (Я і світ. Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська. Пригоди і романтика. В. Нестайко, Я. Стельмах, Л. Воронина)
За планом у нас контрольна робота, та ми з вами
проведемо підготовку до контрольної роботи. Перегляньте всі вивчені твори та вірші, пригадайте їхній зміст.
Пройти тестування за змістом твору «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Лесі Ворониної за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=915671
Пройти тестування за змістом твору «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Лесі Ворониної за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=915671
13.04.2020р.
Тема: Гумористичні твори. Леонід Глібов –
визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові
судової системи у байці «Щука»
Сміх – це сонце;
воно проганяє зиму
з людського обличчя
В. Гюго

1. Опрацювання статті підручника,
ст. 216-217 (біографія Леоніда Глібова).
2. Бесіда за питаннями:
1. Який буває сміх? (Доброзичливий, злий, жорстокий …)
2. Які ж жанрові різновиди серед комічного можемо виділити, якщо поглянемо
на види сміху? (Гумор – усмішка,
анекдот, гумореска, байка; сатира –
байка)
3. Записати у зошит та вивчити
поняття:
Гумор –
доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського
характеру, недоліків поведінки тощо.
Сатира – гостре
висміювання когось або чогось.
Байка – це невеликий
алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту.
Алегорія –
зображення рис характеру людини за допомогою образів тварин, рослин, явищ
природи тощо.
Мораль –
повчання, стислий виклад головної думки, яку автор хоче донеси до читача.
Особливості байки:
а) розповідь про подію;
б) невелика кількість
дійових осіб;
в) алегорична спрямованість;
г) повчальна спрямованість;
ґ) складається з двох частин: розповідної та повчальної.
4. Для кращого засвоєння матеріалу опрацьовуємо статті підручника, ст. 217-218.
5. Читаємо байку «Щука» Леоніда Глібова та відповідаємо на питання ст. 218-220
(усно), запитання 10 письмово у зошитах.
Аудіокнига. Леонід Глібов «Щука»:
6. Записуємо в зошити:
Аналіз байки Леоніда Глібова
«Щука» (визначає кожен учень самостійно)
Тема:
Основна думка (це
і є мораль у байці):
16.04.2020р.
Тема: "Муха і Бджола". Зневага до накучливих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці "Жаба і Віл"
Завдання:
1. Повторити поняття алегорія, байка, мораль.
2. Прочитати виразно байки с.220-222.
4. Усно відповідати на запитання на ст. 221, 222.
5. Заповнити таблицю (письмово).
23.04.2020р.
Тема: Розвиток мовлення
(письмово). Написання листа
одному з героїв байки Л. Глібова із порадою, яка б допомогла
йому
Завдання:
Написати лист одному із героїв байки Л. Глібова із
порадою, яка б допомогла йому (звернути увагу на проблеми несправедливості,
жорстокості, ледарства в байці та сучасному житті та дати пораду, що необхідно
робити, за якими принципами жити, щоб у світі панувало добро, щастя, злагода,
мир та справедливість).
Правила листування:
1. Дбайте про
почерк, охайність в оформленні листа, слідкуйте за мовленнєвим оформленням та
грамотністю.
2. Лист починайте
зі звертання: Доброго дня. Привіт. Любий друже.
Здрастуйте…. (або ж свій варіант звертання)
3. Звертаючись до
старших на Ви, пишіть це слово з великої букви.
4. Дотримуйтесь
композиції листа: початок, основна частина, кінцівка.
5. Використовуйте
слова ввічливості та звертання.
6. Закінчуйте лист побажанням: Усього доброго! Щасти тобі! (або
ж свій варіант)
Композиція листа:
Початок: вітання та звертання до того, кому адресовано лист.
Основна
частина: зміст листа.
Кінцівка: прощання, підпис (З повагою….. З найкращими побажаннями….), число.
Листи пишемо в робочі зошити,
фотографуємо та пересилаємо мені в особисті повідомлення у Viber
27.04.2020р
Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки Р. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці "Добре торгувалось"
Завдання:
1. Читати с. 223-225, 227.2. У підручнику опрацювати біографію Степана Руданського, дати відповіді на запитання (усно):
- Що вас найбільше приваблює в Руданському як людині?
– Який новий жанр започаткував С. Руданський в літературі?
3. Виписати визначення в зошит: співомовка, гумореска.
4. Дати відповіді на запитання (усно):
- Який вид усної народної творчості ліг в основу співомовки "Добре торгувалось"?
- Яка головна думка співомовки?
30.04.2020р.
Тема: "Запорожці у короля". Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність
Завдання:
1. Читати та аналізувати гумореску «Запорожці у короля», у підручнику опрацювати ст. 227.
3. Усно дати відповіді на запитання:
- Яку страву спочатку запропонував козакам польський король? - Яке вбрання було на козаках? Про що це свідчить?
- Як козаки звертаються до короля? Як це їх характеризує?
04,07.05.2020р.
Тема: Павло Глазовий. Короткі Відомості про письменника. Гумор у творах "Еволюція" і "Найкраща роль". Викривальна спрямованість творів "Заморські гості" та "Похвала"
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за посиланням:
2. Виконати словникову роботу: студія, муштрувати, прем'єра, райрада, мер, Дарниця, шпана.
3. За бажанням, скласти кросворд до творчості Павла Глазового.
4. Висновки: твори П. Глазового короткі та дуже повчальні. Закликають нас бути людяними та вихованими («Еволюція»); цікавитись мистецтвом та правильно оцінювати здібності («Найважча роль»); вивчати і плекати рідну мову («Заморські гості»); не бути підступним та не вірити облесливим словам («Похвала»).
5. Вивчити одну із гуморесок напам'ять (на вибір)!!! Обов'язково! Записати виразне читання гуморески напам'ять на відео та переслати особистим повідомленням у Viber.
Робота з інтернет-ресурсами:
Перевіряємо знання змісту творів.
Всеволод Нестайко. "Тореадори з Васюківки"
Скачки
Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки. Вікторина
Кросворд
Тести
Я. Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"
Флеш-картки:
Немає коментарів:
Дописати коментар