Любі учні!!!
На жаль, ми не можемо зустрітися з вами на уроках до
03 квітня, тому ви повинні здобувати знання самотужки.
Робота з підручником:
13.03.2020р.
Тема: Узагальнене слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Завдання:
1. Опрацювати правила (§ 43). Вправа 463.
2. Переглянути відеоурок
2. Відеоурок
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення
16.03.2020р. та 17.03.2020р.
1. Опрацювати правила (§ 43). Вправа 463.
2. Переглянути відеоурок
2. Відеоурок
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
Тема: Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
За планом у нас сьогодні контрольний переказ, провести його у школі у нас поки що немає змоги (але обов'язково це зробимо, як зустрінемося після карантину), тому пропоную прочитати текст та спробувати докладно переказати.
Могутній патріарх лісів
У багатьох українських народних піснях дуб постає як символ незламної сили, могутності та непереможного довголіття. Чому?
А ось послухайте.
Дуби й дійсно живуть надзвичайно довго. Серед них є справжні патріархи, дуби-довгожителі, яким буває понад тисячу років!
Ще в силу давнину люди поклонялися дубові, вірячи в його чудодійну силу. Слов’яни вважали дуб священним деревом. Під цими велетнями вони приносили жертви богам, справляли релігійні обряди. Предки наші навіть грізного бога Перуна вирізьблювали з дубових колод.
Знайдено незаперечні докази того, що люди ще понад п’ять тисяч років тому розтирали жолуді на борошно і випікали з нього хліб.
Обожнювання дуба, очевидно, зумовлено його довговічністю, надзвичайною міцністю деревини. Так, славнозвісний Хортицький дуб прожив майже дві тисячі років, а на Рівненщині нині росте тисячотрьохсотлітній красень.
Традиційно на відзнаку народження хлопчика садили молоденький дубок.
Шанують дуб і в наші дні. Насаджуються молоді діброви, гаї. Старі дуби охороняються законом як найцінніші пам’ятники природи.
(145 сл.) (За С. Івченком)
20.03.2020р.
Тема: Розвиток мовлення. Аналіз письмового переказу
Завдання:
Завдання:
1. Повторюємо вивчений матеріал про узагальнене слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами (§ 43).
30.03.2020р.
Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні. Непоширені й поширені звертання
Завдання:
1. Вивчити правила про звертання (с. 187, §44) Вправа 470.
2. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Непоширені й поширені звертання
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
https://www.youtube.com/watch?list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&v=o-fJVVDOws8&feature=emb_logo
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
https://www.youtube.com/watch?list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&v=o-fJVVDOws8&feature=emb_logo
31.03.2020р.
Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами й сполученнями слів
Завдання:
1. Опрацювати § 45. Вправи 479, 480.
03.04.2020р.
Тема: Розвиток мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів
Завдання:
1. Опрацювати § 62. Написати лист-запрошення бабусі й дідусеві з використанням звертань та вставних слів.
06.04.2020р.
Тема: Складні речення з сполучниковим і безсполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим зв'язком
Завдання:
1. Вивчити правила, § 46. Вправа 487.
2. Складні речення з сполучниковим і безсполучниковим зв'язком
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
https://www.youtube.com/watch?list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&v=yh_b4PfD1Bo&feature=emb_logo
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
https://www.youtube.com/watch?list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&v=yh_b4PfD1Bo&feature=emb_logo
07.04.2020р.
Тема: Кома між частинами складного речення, з'єднаними сполучниковим зв'язком
Завдання:
1. Повторити правила, § 46. Вправа 492.
2. Переглянути відео за посиланням:
↓ ↓ ↓ ↓
https://youtu.be/MXEJLEeLK5M
2. Переглянути відео за посиланням:
↓ ↓ ↓ ↓
https://youtu.be/MXEJLEeLK5M
10.04.2020р.
Тема: Кома між частинами складного речення, з'єднаними сполучниковим зв'язком. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Повторити правила (§§ 42-46). Підготуватися до контрольної роботи.
2. Пройти навчальні ігри (за посиланням нижче).
13.04.2020р.
Тема: Контрольна робота. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами. Складне речення
14.04.2020р.
Тема: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Завдання: 1. Перегянути відеоурок за посиланням:
https://youtu.be/wqEwZrirVd8 .
2. Вивчити правила ( параграф 47, ст. 200-201). 3. Виконати вправу 498 (письмово).
17.04.2020р.
Тема: Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Повторити правила параграф 47.
2. Виконати вправи 498, 499.
21.04.2020р.
Тема: Відмінність між прямою та непрямою мовою
1. Переглянуту таблицю
Пряма мова
|
Непряма мова
|
Дослівна передача чужого мовлення.
|
Чуже мовлення передається не дослівно.
|
Розділові знаки ставляться за вивченими схемами (ми їх
вивчали на попередньому уроці).
Пряма мова береться з обох боків у лапки. Увага!!! У лапки беруться знак
питання, знак оклику і три крапки.
Крапка і кома виносяться за лапки. Проте, якщо вже є знак питання,
знак оклику чи три крапки, то ні крапка, ні кома після них не ставиться.
|
Розділові знаки ставляться за правилами складного
речення.
Увага!!! У реченні з непрямою мовою відсутні лапки.
|
2. Виконати вправу 502 (письмово).
24.04.2020р.
Тема: Речення із прямою мовою
Завдання:
1. Повторити параграф 47.
2. Виконати вправу 503 (письмово).
3. Навчальні ігри у просторах інтернету:
27,28.04.2020р.
Тема: Діалог. Тире при діалозі Завдання: 1. Теорія: Діалог – передає розмову двох або кількох осіб. Репліка – слова кожного зі співрозмовників. Кожну репліку записуємо з нового рядка, перед реплікою ставимо тире. Якщо перед реплікою стоять слова автора, після них ставимо двокрапку. Міміка - рухи м’язів обличчя, які виражають внутрішній душевний стан людини
Жести – рухи людського тіла чи рук, що супроводжують мовлення або замінюють його.
Інтонація – зміна основного тону, на початку кожної репліки інтонація підвищується. Слова автора вимовляємо з пониженою інтонацією, дещо прискорено.
2. Перглянути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/3C5WBkg-VOc. 3. Опрацювати параграф 69. Вправи 606 (2 завдання письмово), 609 (письмово).
04.05.2020р.
Тема: Діалог. Інсценування байки, текс якої містить діалог
Завдання:
1. Повторити матеріал підручника параграфи 47-48. Підготуватися до контрольної роботи
2. Навчальні ігри у просторах інтернету (якщо є час та можливість, то діти можуть удосконалювати вміння граючись, а також якщо є інтернт та комп'ютер чи ноутбук. Це за бажанням):
1) Вибери речення із прямою мовою
2) Розставляємо розділові знаки у реченнях з прямою мовою
3) Розрізняємо пряму мову і слова автора
4) Складаємо схему речення з прямою мовою
5) Добираємо речення з прямою мовою відповідно до схеми
6) Доповнюємо речення з непрямою мовою
05.05.2020р.
Тема: Контрольна робота. Пряма мова. Діалог
08.05.2020р.
Тема: Повторення й узагальнення вивченого. Лексикологія
Завдання:
1. Опрацювати параграф 49. Виконати вправи 517-522 (усно).
2. Виконати вправу 523 (письмово)
Робота з інтернет-ресурсами:
Після опрацювання матеріалу в підручнику пропоную виконати інтерактивні завдання, які допоможуть повторити та закріпити вивчений матеріал. Переходьте за посиланням та навчайтесь граючись.
Якщо хочете поділитися своїми успіхами та досягненнями, то надсилайте фото результатів на вайбер.
Успіхів вам!!!
1. Тренажер з правопису української мови
https://webpen.com.ua/#exercises
1. Звертання
https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/appeal.html
2. Вставні та вставлені конструкції
https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/embedded_and_inserted_parts_of_the_sentence.html
2. Завдання з української мови / LEARNING.UA
https://learning.ua/mova/shostyi-klas/
1. Досліджуємо речення з вставними словами
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/doslidzhuiemo-rechennia-iz-vstavnymy-slovamy
2. Визначаємо вставні слова на письмі
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vydiliaiemo-vstavni-slova-na-pysmi
3. Доповнюємо речення звертанням
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/utvoriuiemo-zvertannia-z-imennyka
4. Розрізняємо вставні конструкції та звертання
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-vstavni-konstruktsii-ta-zvertannia
5. Знаходимо звертання у реченні
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/znakhodymo-zvertannia-u-rechenni
6. Розрізняємо вставні слова і члени речення
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-vstavni-slova-i-chleny-rechennia
7. Гра "Закінчення у звертаннях"
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/hra-zakinchennia-u-zvertanniakh
8. Розрізняємо за групами вставні слова і звертання
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozpodiiliaiemo-za-hrupamy-vstavni-slova-i-zvertannia
https://webpen.com.ua/#exercises
1. Звертання
https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/appeal.html
2. Вставні та вставлені конструкції
https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/embedded_and_inserted_parts_of_the_sentence.html
2. Завдання з української мови / LEARNING.UA
https://learning.ua/mova/shostyi-klas/
1. Досліджуємо речення з вставними словами
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/doslidzhuiemo-rechennia-iz-vstavnymy-slovamy
2. Визначаємо вставні слова на письмі
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/vydiliaiemo-vstavni-slova-na-pysmi
3. Доповнюємо речення звертанням
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/utvoriuiemo-zvertannia-z-imennyka
4. Розрізняємо вставні конструкції та звертання
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-vstavni-konstruktsii-ta-zvertannia
5. Знаходимо звертання у реченні
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/znakhodymo-zvertannia-u-rechenni
6. Розрізняємо вставні слова і члени речення
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozrizniaiemo-vstavni-slova-i-chleny-rechennia
7. Гра "Закінчення у звертаннях"
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/hra-zakinchennia-u-zvertanniakh
8. Розрізняємо за групами вставні слова і звертання
https://learning.ua/mova/piatyi-klas/rozpodiiliaiemo-za-hrupamy-vstavni-slova-i-zvertannia
Немає коментарів:
Дописати коментар